Popular Posts

Khamis, 20 Jun 2013

YA ALLAH...!





Ya Allah... 
Terkedu aku tatkala menyebut nama Mu
Engau tahu perasaan di hati ini
seperti ingin berlari ke sebuah tempat di mana tidak akan ada seorang pun akan menemui aku. 


Aku ingin lenyap dari dia, dari mereka...



Ya Allah...
Engkau tahu apa yang aku alami sekarang
Engkau tahu hati ini sedang memberontak
Langkahku semakin rapuh ya Allah
Sahutanku itu semakin tenggelam.
Aku takut, ya Allah!

Aku takut aku akan rebah dalam perjuangan mengejar cinta Mu ini...



Ya Allah...
Engkau ampunkanlah hati ini...
Lenyapkanlah perasaan ini ya Allah andai ia menggangu cintaku pada Mu.
Engkau genapkanlah seluruh hati ini cuma dengan cinta Mu.



Rapuh aku dalam menghadapi persoalan hati ini.
Ya, mungkin kerana perasaan ingin dicintai dan mencintai itu fitrah buat aku sebagai seorang insan.

Namun, aku takut. Takut ia akan membuatkan aku lalai... lalai dalam mencari keredhaan Mu...



Ya Allah...
aku berlindung pada Mu dari kemaksiatan
Bantulah mujahadahku.
Dan ampunkanlah andai hati ini tidak sempurna mencintai Mu...




Wallahu`alam



Jagalah Hati...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan