Popular Posts

Jumaat, 14 Jun 2013

BUAT SUAMI KU....




Suamiku tercinta…
Engkau adalah anugerah terindah Ilahi bagiku
Engkau adalah orang yang ku cintai dan ku pilih di antara yang lainnya dan aku bahagia menghabiskan sisa hidupku bersamamu...


Memang ku sedari….
Engkau bukanlah lelaki sempurna yang tidak pernah berbuat salah
Namun aku mencintaimu apa adanya dirimu
Seperti engkau juga mencintaiku apa adanya...


Dan memang…
Kehidupan bersamamu tidaklah selalu tertawa. Tidak juga selalu tersenyum, bahkan tidak jarang kesedihan dan airmata mewarnainya. Tetapi aku menerima itu semua sebagai sebahagian yang memang harus ku jalani bersamamu...


Di sisimu... aku merasa dilindungi, aku merasa dicintai dan aku merasa bermakna...


Rasanya tidak mungkin ini terjadi jika bukan kamu di sampingku.
Kau begitu istimewa di mataku, di hatiku, di jiwaku. Kerana itulah aku ingin selalu berada di sampingmu... baik dalam suka duka mu
Dalam sihat dan sakitmu...


Suamiku….
Engkau adalah yang terindah dalam hidupku... Terima kasih telah memilihku dan terima kasih buat anak-anak yang luar biasa ini


Dan aku berjanji selalu setia dan mencintaimu seumur hidupku.


Aku yang mencintaimu.

Isterimu




Wallahu`alam


Jagalah Hati...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan