Popular Posts

Jumaat, 14 Jun 2013

BUAT ISTERIKU...




Wahai engkau yang tercantik di antara bidadari yang lainnya
Engkau yang ku pilih dan yang ku cintai sepenuh hati
Engkau adalah anugerah terindah Ilahi dalam hidupku
Dan aku bahagia memilikimu di sampingku...


Engkau yang selalu sabar terhadap sifat kerasku
Engkau yang selalu memberiku hidangan terenak walau kadang aku tidak pulang ke rumah kerana sibuk
Engkau yang selalu merawatku dikala aku sakit
Engkau memang yang terbaik di antara yang terbaik untukku...


Tidak dapat ku bayangkan jika bukan kamu yang ada di sisiku
Mungkin aku tidak akan pernah merasakan kebahagiaan seperti ini
Mungkin aku tidak akan merasakan kasih sayang setulus ini
Aku benar-benar kagum dan mencintaimu sepenuh hatiku...


Aku berusaha untuk tidak akan melukai hatimu
Tidak akan membuatmu bersedih
Kerana kesedihanmu adalah kesedihanku juga
dukamu adalah dukaku juga
Kerana kamu telah menjadi sebahagian hatiku
Sehingga apa yang kau rasakan, aku juga rasakan...


Terima kasih kerana mahu menghabiskan sisa waktu bersamaku
Memberikanku kasih sayang dan cinta yang sesungguhnya
memberiku anak-anak yang membuat hidupku lengkap
Maafkan aku untuk semua sikap burukku padamu sebelumnya


Dari yang mencintaimu

Suamimu...




Wallahu`alam



Jagalah Hati....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan