Popular Posts

Khamis, 20 Jun 2013

AKU DAN TULISANKU...





Adakah orang akan bertanya akan aku ketika aku tidak pernah menulis satu kata...?



Adakah orang akan mencari namaku ketika aku tidak pernah meninggalkan kesan...?



Tulisanku adalah diriku, tetapi diriku mustahil adalah tulisanku...



Jari-jariku bekerja dengan otakku, tetapi tidak dengan diriku...



Diriku adalah kumpulan prilaku potensi dosa...



Diriku adalah susunan tulang daging darah yang mungkin telah menyerap barang haram...



Diriku bukan milikku, persekitaran telah menuntutnya...



Adakah orang pernah menerima aku berbeza dengan tulisanku...?



Berjayalah kalimat-kalimat yang ku tulis sebab mereka mendapat teman dan musuh yang menghormati...



Ingin aku memasukkan diriku ke dalam tulisanku dengan harapan aku mampu mendapat sapaan hormat yang sama...



Tulisanku adalah produksi otakku yang bersahaja, tidak dapat bermesra dengan perilaku aku yang diproduksi oleh niatku yang subjektif...



Tulisanku memberi tahu tentang aku kepada dunia, tetapi aku tidak pernah berbuat yang sama kepada tulisanku...




Wallahu`alam



Jagalah Hati...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan