Popular Posts

Isnin, 24 Jun 2013

DUNIA CINTA...





jikalau dunia penuh dengan kebencian, aku tetap memiliki tempat yang penuh dengan cinta...



jikalau dunia memadamkan api cinta, aku tetap memiliki daya untuk mengobarkan api cinta...



dan selama aku selalu berada dengan Pemilik Cinta, maka aku tidak akan pernah kekurangan dan kehabisan cinta...



kerana aku bersama yang Maha Memiliki Cinta...



yang tidak pernah usang...



yang tidak pernah padam oleh waktu...



yang tidak pernah lelah oleh pengkhianatanku...



yang tidak pernah menyimpan kesalahanku...



yang tidak pernah bosan menungguku



dan cinta yang ku maksud tidak lain adalah Cinta Ilahi...



aku hidup kerana cinta...



aku dibesarkan dengan cinta...



dan aku akan kembali di dalam cinta...



inilah keabadian cinta, hidup atau pun mati ada di dalam cinta...




Wallahu`alam



Jagalah Hati...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan