Popular Posts

Rabu, 26 Jun 2013

RINDU...





jika kita rindukan seseorang, pejamkanlah mata dan ucaplah... 



“Ya Allah, aku rindukannya kerana Mu Ya Allah...jauhkanlah daku dari perkara yang membuatkan aku lupa kepada Mu...



aku semakin mengerti, jarak ini bukan untuk menghukumku, tetapi jarak ini untuk menjaga aku dan dia...



dengan jarak ini aku dan dia berjanji untuk berubah menjadi yang lebih baik...



dengan jarak ini aku dan dia berjanji untuk memperbaiki cinta kepada Ilahi...



dengan jarak ini aku dan dia berjanji untuk mencintai Pencipta kami lebih dari segalanya...



dengan jarak ini aku dan dia berjanji untuk mendalami Islam hingga ke akar umbi...



dan dengan jarakini jua aku dan dia yakin andai tiba saatnya nanti, aku dan dia akan lebih bersedia untuk melayari semua ini dengan jalan yang diredhai...




Wallahu`alam



Jagalah Hati...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan