Popular Posts

Khamis, 4 Julai 2013

JIKA AKU...





Jika aku bertaubat, itu atas anugerah-Nya kepadaku
dan jika aku berbuat dosa, Dia adalah harapanku...



Jika aku berpaling, Dia menyeruku
dan jika aku menghadap, Dia mendekatkaku kepada-Nya...



Jika aku mencintai-Nya, Dia memeliharaku
dan jika aku ikhlas, Dia berbisik kepadaku...



Jika aku berbuat lalai, Dia memaafkanku
dan jika aku berbuat baik, Dia membalas dengan yang lebih baik...



Wahai kekasihku, Engkau Maha Pemurah kepadaku
maka singkirkanlah kesedihanku...



Hanya kepada Engkaulah kerinduanku
dengan segenap hatiku, lahir dan batinku...



Wahai Robb yang Maha Pemurah
dan yang paling diharapkan kemurahan-Nya



Wahai Yang Maha Penyayang yang menganugerahkan kebaikan-Nya kepadaku...




Wallahu`alam



Jagalah Hati...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan