Popular Posts

Jumaat, 12 Julai 2013

DI SAAT INI....





Ya Allah! disaat ini, aku benar-benar terasa hanya Engkau segalanya..ya Allah! mungkin ini kasih Mu kepadaku...



aku pohon kekuatan... Engkau berikan aku ujian.



aku pohon kesabaran... Engkau berikan aku dugaan.



aku pohon cinta Mu dan selalu dekat dengan Mu, Engkau berilah aku kekuatan dan ketabahan buat bekal dalam menempuhi segala yang mungkin.



Ya Allah! jika inilah jawapan pada doaku... ku masih memohon...



ku mohon agar Engkau terus berada di sisi..memandang aku dengan kasih sayang Mu.. memberikan aku jalan untuk menghadapinya...



ku mohon agar Engkau tuntuni setiap langkahku agar aku tidak tersasar di tengah jalan...


ku mohon agar Engkau terus berada dalam hatiku.. agar aku dapat melihat semua ini adalah dari Mu.. agar aku dapat menerima semua ini dengan hati terbuka.. dengan senyuman.


Ya Allah! berilah aku kekuatan, kesabaran dan ketabahan..ujian ini tidak seperti ujian yang Engkau timpakan buat Nabi dan Rasul Mu.. aku hanya mampu bermohon agar Engkau sentiasa bersamaku.. tidak membiarkanku melangkah sendirian.. tidak dalam sekelip mata atau kurang dari itu.. nescaya aku akan lelah dan lemah...



Ya Allah! hanya cinta Mu yang aku dambakan..
Engkau menunjukkan kepadaku..tiada hebatnya manusia di mata ku..
tiada setianya seorang manusia berada di sisi..
tiada kasihnya seorang manusia berada di sisi..
tiada yang lebih setia dan tiada yang lebih kasih..
tiada yang lebih mendorong ku melainkan Mu..
hanya Engkau setia di sisi... susah dan senang..
aku yang terkadang leka dengan duniawi..



Ya Allah! tiada cinta seindah cinta Mu..
Ya Allah! tiada yang lebih hebat dari Mu..
bercinta dengan Mu tidak akan pernah kecewa..
ku akui ya Allah!



ingin memiliki cinta Mu juga bukanlah mudah..
kerana cinta Mu cinta sejati..
kerana cinta Mu cinta mati..
maka harga maharnya terlalu mahal..
aku perlu sakit untuk memiliki cinta Mu...



Ya Allah! aku pinta cinta Mu...
bantulah aku..
permudahkanlah...



Amiin...



Wallahu`alam



Jagalah Hati....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan