Popular Posts

Jumaat, 5 Julai 2013

IBU...





aku rindu berbicara denganmu...

aku rindu ada dipelukanmu...

aku rindu berjalan-jalan denganmu...



Ibu...

andai kau tahu rinduku padamu bagaikan malam merindukan siang.

sakit yang aku rasa hari ini, akan hilang seketika dengan senyumanmu itu...



maafkan aku ibu… kerana tidak mampu menjadi seperti yang kau impikan,

anakmu ini terlalu gelojoh menjalani kehidupan ini,

tidak seperti dirimu yang selalu tenang dan menenangkan...



Ibu...

andaikan malam tidak bertepi

aku ingin kau hadir lebih lama lagi,

aku ingin kau tidak hanya tersenyum padaku

tetapi aku ingin selalu dapat bersandar dibahumu...




Ibu... terima kasih kerana kau masih sudi memandangku walau hanya dalam mimpi...



Wallahu`alam



Jagalah Hati...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan