Popular Posts

Khamis, 1 Ogos 2013

SIAPAKAH BERLIAN DALAM HATIMU....?

 



Engkau adalah hidupku

Engkau adalah degup jantungku

Engkau adalah tarikan dan hembusan nafasku

Engkau adalah cinta dalam hidupku

Engkau adalah rahsia hidup...

yang hanya dapat dibuka dengan hati


Engkau adalah teman hidupku

Engkau adalah penolongku

Engkau adalah bentengku

Engkau adalah arah mata anginku

Engkau adalah pendengaranku

Engkau adalah penglihatanku

Engkau adalah ciuman yang ku hidu

Engkau adalah lisanku

Engkau adalah gerakan jiwa dan ragaku

Engkau adalah segalanya di atas segala bagiku




Hanya Engkau...

tempat aku bersandar



Engkau membawaku terbang...

menembusi batas hijaunya langit di balik jiwa dan raga



jangan tinggalkan aku sendiri

jangan pernah berpaling dariku

jangan pernah jauh dan...

jangan pernah menghindar dariku



saat itu Engkau berkata...

“Hambaku yang dikasihi...

Aku tidak akan pernah berpaling

Aku tidak akan pernah meninggalkanmu

selama kau tidak menggantikan Aku

dengan yang lainnya di alam semesta ini …



Dan...



menjadikan Aku satu-satunya berlian dalam hatimu...

Saat ini, selalu dan selamanya..."




Wallahu`alam



Jagalah Hati...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan