Popular Posts

Sabtu, 22 Mac 2014

AKANKAH KAU...?





Akankah kau...?

Jawapannya terletak benar dalam hatiku
Jadi jika aku memberitahu padamu
Apakah kau akan merobeknya terpisah
Atau kau akan merahsiakannya
Sehingga hanya kau yang tahu
Kau akan menutupinya sehingga tidak akan tampak...



Mahukah kau memberitahu aku
Apa yang aku tidak tahu benar
Jadi aku mampu terus mencintaimu
Atau akankah kau beri makan aku dengan kebohongan
Kau menyembunyikan kebenaran di balik mata
Kau Berpura-pura
Kau tidak pernah benar-benar peduli
Kebohongan dan kebencian palsu, yang kau nyatakan...



Terburuk akan menjadi yang terbaik
Ketika itu terjadi, aku akan beristirehat
Atau aku akan hidup dengan penderitaan ini
Melewati semua kebohongan
Sehingga kau dapat merasa betapa aku mencintaimu....



Wallahu`alam



Jagalah Hati...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan