Popular Posts

Isnin, 16 Disember 2013

UJIAN DAN HALANGAN...





Aku mahu sentiasa mencintai, meratapi , menangisi sebuah kehidupan yang pasti ada kesudahan...


Hatiku yang sentiasa di lewati duka dan nestapa, rindu dan bahagia telah meragut segenap jiwaku untuk menanti-Nya...


Kadar sebuah duka yang tidak tertanggung dibayar tunai oleh kasih yang menggunung...


Kudus kasih ini pasti di meterai perpisahan yang hakiki, namun, kukuh cinta ini bertemu Kasih pasti...


Aku tidak akan tega lagi melatah dan meraung sakitnya melukakan segenap jiwa...


Aku akan terus meredah laut duka dan bahagia ini demi cinta-Nya, walau badai lautan menghentam aku karam...


aku lemas...


Namun teguh hati ini tidak meranapkan kecewa kesakitan...


Aku tetap menanti dan menadah cinta-Nya, walau setitik jiwaku hitam kelam...


Jurai air mata ini tidak dapat aku tahan, umpama hujan meratap pilu dosa yang aku lakukan...


Ya Robb...ampunkanlah dan maafkanlah diri hamba Mu yang penuh dosa ini...



Wallahu`alam



Jagalah Hati....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan